F.C Palafrugell
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Infantil B vs Coordinador

5 participantes

Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Infantil B vs Coordinador

Missatge por gaeroj Dl Maig 10, 2010 10:16 am

Perdre partits als despatxos i sense jugar és lo pitjor que hi ha. Aquest any a l'infantil B li ha passat dues vegades, al primer partit de la temporada i aquesta setmana a l'últim. Un partit potser un error, dos és incompetència. Sense donar la cara als nois i ni una sola disculpa. Imagineu-vos si aixó hagués passat al Palafrugell de preferent. No es mereixen el mateix respecte?

gaeroj
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 01/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty per a gaeroj

Missatge por José Dl Maig 10, 2010 11:03 pm

Hola.

Perdona que no estigui al cas, podrias informar-me del que va passar??

Si us plau les dues vegades.

Gracies.
José
José
colaboradors fútbol base
colaboradors fútbol base

Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por Mr.A Dc Maig 12, 2010 11:26 pm

hola!

en primer lloc es va asumi l'error desde la coordinacio en el primer partit de lliga, error garafal de la coordinacio(es va demana disculpes), de totes maneras pot aver un error d'aquest tipus cla que si som persones, pro les culpes sand e raparti, un entrenador a de saber : rival, hora, camp, i dia del partit...tambe taig de dir que, el segon partit no se perdut en els despatxus el contrari, lu que no pot ser es que sigui divendres i l'entrenador no es presenti sensa avisa, que l'aguin de substituir a corre cuita, que faltin mes de la meitat dels jugadors de l'equip i que cuan baguin jugadors de superiro categoria un diumenge a les 9 a dunar un cop de ma al infantil b cuan aquets ja aviat fet el seu partit i no tenen cap obligacio a fer dos partits en un cap de setmana, sels recrimini, insulti i sels i falti el respecte per part de pares, jugadors del infantil b, cuan els pobres nens no tenian cap culpa, ja que sels AVIA AVISAT DISSABTE A LES 10 DE LA NIT que siusplau ens pudian fer aquet favor, tot i aixi per alguns son els culpables.

respecta els teus comentarias per el que em fas entendre en sats molt poc del tema, del que si que m'gradaria que us quexesiu i un dunaria tote la rao es de: el entrenador falta molt, l'equip entrena dos dias numes, l'entrenador arriba tard casi sempre, jo estic al camp gairabe sempre, i encara no e vist que aguin fet un bon entrenament sempre partidillus.


numes us demanu que no digueu lu que penseu sino penseu lu k digue i sobretot debant dels nens, i sobretot deixeu fer la feina dels demes, uns coordinan, altres entrenan, i daltres numes van al camp a veure juga al seu fill i animarluu, numes aixooo.



visca el palafrugell senyors i pro de remoure la merda que sesta fen un bon any a tema de coordinacio i de junta!

Mr.A
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por gaeroj Dj Maig 13, 2010 10:45 pm

1 - Aquesta temporada he vist vint-i-un partits de l’infantil B, més tres amistosos i pràcticament tots els entrenaments.
2 - Parlo assíduament amb tots el pares que venen als partits sense distinció i se que opinen tots.
3 - Tinc costum de tenir les orelles ben obertes quan soc al voltant dels vestidors i del bar. “Las paredes oyen”.
4 - He anat a totes les reunions que s’han convocat als pares.
5 - PER TANT SE EXACTAMENT DE QUE PARLO PER LO QUE FA REFERÈNCIA A L’INFANTIL B.


6 - De lo que jo m’he queixat no te res a veure amb lo que va passar al camp del Corçà i a mi m’agrada tant poc com a tu.

7- Amb lo que dius no deixes gaire be a l’entrenador del B i jo també ho veig.
8 - Suposo que algú deu supervisar la feina dels entrenadors i avisar-los si no fan la seva feina ben feta.
9 - Lo que dic està ben pensat amb coses de tota la temporada.
10 - Els nois és impossible que no vegin lo que passa, no son tontos.
11 - Jo ja la deixo fer la feina però que es faci aquesta feina.
12 - Remoure la merda és inevitable quan vols fer endreça i posar ordre.

13 - Aquesta temporada ningú ha cridat mes vegades que jo VINGAA PAAALAAAA !!!!!

gaeroj
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 01/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por José Dj Maig 20, 2010 12:34 am

Hola.

M'agradaria que amb aquest escrit de la federació tot quedes en un mal entes, que tots continuem animan el nostre club i per sobre de tot que quedi aclarit que per part del club, els seus coordinadors i entrenadors es va actuar com calia en aquest cas.

Per la meva part estic i estaré a disposició de totes aquelles persones que es vulguin manifestarse amb queixes constructives que ens puguin fer millors i que siguin respectuoses amb el club i amb les persones que hi colaboran. Tan sol demano per evitar situacions que puguin afectar a d'altres persones que les critiques estiguin basades en alló que es diu "HECHOS Y DATOS".

Gracies.

Infantil B vs Coordinador Gaeroj
José
José
colaboradors fútbol base
colaboradors fútbol base

Nombre de missatges : 17
Fecha de inscripción : 25/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por PEIX Dj Maig 20, 2010 11:24 am

La feina ben feta no te fronteres, la feina mal feta no te futur, de veritat que no volem tenir fronteres, per aixó necesitem de tots vosaltres per tirar aixó endavant( com diu l´himne ) i poguer cridar VINGA PALAAAAAA
PEIX
PEIX
moderador
moderador

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por gaeroj Dj Maig 20, 2010 5:37 pm

Abans que res, demanar disculpes a qui s’hagi sentit ofès pels meus comentaris.
Reconec que en lo que fa referència al partit del Cristinenc em vaig precipitar, però com es diu popularment “el gat escaldat de l’aigua tèbia fuig”.
Quan els pares varem aixecar la llebre al cap de dues hores del partit que s’havia de jugar, coordinació va tardar casi una setmana per saber què havia passat. Jo entenc que hi ha molts equips per coordinar, però en l’època d’internet i els mòbils les notícies volen i les explicacions podrien haver estat molt més ràpides i clares, evitant les males interpretacions. Les comunicacions entre coordinador i jugadors i pares i també, perquè no, amb l’equip contrari, han de ser molt més fluides. Tots els nois i entrenadors tenen mòbil i Facebook i els miren contínuament. No cal que el coordinador esperi a donar explicacions quan li demanen, sinó que podria avançar-se ell a donar-les.
Finalment s’ha de dir que els comentaris han estat fets en un context d’insatisfacció generalitzada i un determinat sentiment d’abandó que per diferents motius ha anat sorgint durant la temporada i que alguns pares ja venen arrossegant d’altres temporades. A la fi som els pares que en una mesura o altra tirem del carro tant logística com financerament i per cada un, tant sigui A com B com C, el seu equip és el més important.
De tota manera crec que els fets han servit per esperonar la implicació del coordinador en els assumptes de l’infantil B.
Jo n’he aprés, però espero que algú més també, perquè al darrera d’una temporada en ve una altra i que per molts anys.
Jo amb això dono el tema per tancat.
Visca el Palaaaaa !!!!!!!

gaeroj
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 01/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por pafevijo Dl Maig 24, 2010 3:21 pm

com que sembla que aquest tema ja ha quedat clar, el tanco. si algú vol continuar parlant d'aquest tema que m'envii un missatge privat i el tornaré a obrir.
pafevijo
pafevijo
Admin
Admin

Nombre de missatges : 167
Fecha de inscripción : 25/02/2010

http://www.fcpalafrugell.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty infantil "B" vs mr A

Missatge por mr enterat Dv Maig 28, 2010 7:54 pm

Mr.A escrigué:hola!

en primer lloc es va asumi l'error desde la coordinacio en el primer partit de lliga, error garafal de la coordinacio(es va demana disculpes), de totes maneras pot aver un error d'aquest tipus cla que si som persones, pro les culpes sand e raparti, un entrenador a de saber : rival, hora, camp, i dia del partit...tambe taig de dir que, el segon partit no se perdut en els despatxus el contrari, lu que no pot ser es que sigui divendres i l'entrenador no es presenti sensa avisa, que l'aguin de substituir a corre cuita, que faltin mes de la meitat dels jugadors de l'equip i que cuan baguin jugadors de superiro categoria un diumenge a les 9 a dunar un cop de ma al infantil b cuan aquets ja aviat fet el seu partit i no tenen cap obligacio a fer dos partits en un cap de setmana, sels recrimini, insulti i sels i falti el respecte per part de pares, jugadors del infantil b, cuan els pobres nens no tenian cap culpa, ja que sels AVIA AVISAT DISSABTE A LES 10 DE LA NIT que siusplau ens pudian fer aquet favor, tot i aixi per alguns son els culpables.

respecta els teus comentarias per el que em fas entendre en sats molt poc del tema, del que si que m'gradaria que us quexesiu i un dunaria tote la rao es de: el entrenador falta molt, l'equip entrena dos dias numes, l'entrenador arriba tard casi sempre, jo estic al camp gairabe sempre, i encara no e vist que aguin fet un bon entrenament sempre partidillus.


numes us demanu que no digueu lu que penseu sino penseu lu k digue i sobretot debant dels nens, i sobretot deixeu fer la feina dels demes, uns coordinan, altres entrenan, i daltres numes van al camp a veure juga al seu fill i animarluu, numes aixooo.



visca el palafrugell senyors i pro de remoure la merda que sesta fen un bon any a tema de coordinacio i de junta!

Primer de tot, disculpeu que no hagi respòs abans als comentaris que s'han fet de la meva persona.
Dimarts dia 25 de Maig em vaig assabentar gràcies a la mare d'un membre de l'equip dels comentaris que s'habien fet en aquest fòrum sobre l'entrenador de l'infantil B i de la forma de portar els jugadors i d'entrenar. Després de llegir els comentaris i analitzar-los vaig arribar a la conclusió que possiblement s'estaba justificant una série d'errors dels quals, jo crec que no sóc el responsable, com a mínim en part. M'agradaria que les persones que afirmen sense cap mena de dubte que als entrenaments arribo sempre tard o que moltes vegades no hi vaig i a més, sense avisar ni justificar,sisplau, els agrairia que ho demostressin a aquelles persones com pares i mares, entrenadors, coordinador,i ja que estem, a mi mateix si no es gaire demanar, ja que criticar i questionar és fàcil i gratuit.
Aquesta temporada m'he encarregat de l'infantil B amb moltes ganes i il.lusió, com sempre he fet sigui qui sigui l'equip que m'han assignat. Tinc 23 anys i desde que els pantalons curts del Palafrugell m'arribaven als turmells he portat aquesta samarreta, he nascut i crescut en aquest club i estic molt agust, tinc molts amics i coneguts i suposo que algun retractor. La feina d'entrenar no és gens fàcil per ningú. No només es tracta de deixar uns nens al camp de fútbol i tornar a recollir-los quan s'acabi l'entrenament com si d'una escola bressol es tractés, hi han moltes coses més que per desgràcia no es veuen, qui ha faltat a entrenar aquesta setamana, qui ha de jugar de titular, quina posició, etc. potser tenim una mica de culpa tots en aquest aspecte.
Puc entendre que els entrenaments que es fan no agradin a pares i mares, o entrenadors d'altres categories, coordinador i d'altres persones, però creieu-me que faig el que crec oportú per a que els JUGADORS estiguin contents i així treure el màxim rendiment d'ells.
Partidets?, no senyor meu no només fem partidets, crec que et deixes moltes més coses que tú saps que es realitzen i no se per què no els has comentat.Suposo que per valorar els entrenaments de l'infantil B has estat desde l'inici fins al final de tots els entrenaments durant la temporada, o la visíó que tens és de moments puntuals, quan riuen, quan fan el partidet, quan parlen entre ells. Puc entendre que els entrenaments que realitzes tú als jugadors de l'infantil “A” sigui millor que el meu i això no ho discuteixo ja que estic segur que faràs el millor per ells, es més si crec que hi ha alguna cosa que dóna resultat del teu entrenament que jo pugui aprofitar per millorar, creume que t'ho comentaré i aplicaré als jugadors que porti.
Per cert creus que els partidets no són positius per als jugadors?, no cal que contestis perquè ja ser la resposta. Un entrenament sense partidet a les tres setmanes no tindrás jugadors o t’has oblidat dels entrenaments que has fet o fas?.
Per cert deixa que posi el teu comentari Mr.A, i sisplau subratllo el que crec que són errors greu ja no com a persona sinó com a entrenador
“en primer lloc es va asumi l'error desde la coordinacio en el primer partit de lliga, error garafal de la coordinacio(es va demana disculpes), de totes maneras pot aver un error d'aquest tipus cla que si som persones, pro les culpes sand e raparti, un entrenador a de saber : rival, hora, camp, i dia del partit...tambe taig de dir que, el segon partit no se perdut en els despatxus el contrari, lu que no pot ser es que sigui divendres i l'entrenador no es presenti sensa avisa, que l'aguin de substituir a corre cuita, que faltin mes de la meitat dels jugadors de l'equip i que cuan baguin jugadors de superior categoria un diumenge a les 9 a dunar un cop de ma al infantil b cuan aquets ja aviat fet el seu partit i no tenen cap obligacio a fer dos partits en un cap de setmana, sels recrimini, insulti i sels i falti el respecte per part de pares, jugadors del infantil b, cuan els pobres nens no tenian cap culpa, ja que sels AVIA AVISAT DISSABTE A LES 10 DE LA NIT que siusplau ens pudian fer aquet favor, tot i aixi per alguns son els culpables.

respecta els teus comentarias per el que em fas entendre en sats molt poc del tema, del que si que m'gradaria que us quexesiu i un dunaria tote la rao es de: el entrenador falta molt, l'equip entrena dos dias numes, l'entrenador arriba tard casi sempre, jo estic al camp gairabe sempre, i encara no e vist que aguin fet un bon entrenament sempre partidillus.

numes us demanu que no digueu lu que penseu sino penseu lu k digue i sobretot debant dels nens, i sobretot deixeu fer la feina dels demes, uns coordinan, altres entrenan, i daltres numes van al camp a veure juga al seu fill i animarluu, numes aixooo.”

1.Mr.A, jo com a entrenador ser el dia, l’hora el camp i l’equip contra el que juguem, potser la informació que m’han transmès no era la correcte, t’ho habies pensat això?

2.Divendres i l’entrenador sense avisar? , em sembla mentida que diguis això quan tu mateix vas ser informat, com a company creia que series suficient espavilat per avisar al coordinador si tu mateix no podies entrenar als jugadors.

3.jugadors de superior categoria dius?, creume no queda bé i estas molt equivocat si dius aixó i em sembla que no tens molt coneixement ètic, hauries de tractar a tots per igual si haguessis dit jugadors d’altres categories, ja siguin superiors o inferiors, quedaria molt millor ja que a l’hora de ajudar a un equip no es mira d’on ve.

4. No tenen cap obligació de fer dos partits? Suposo que estaven obligats anar no? Els vas obligar tú? O van tenir la opció d’escollir, no només ells, sinó els seus pares.

5. Dissabte a la nit? Es un problema molt greu? Les coses es presenten com es presenten i quan hi ha problemes és on es veu la predisposició dels companys a l’hora de ajudar.

6. Afirmes que en sap molt poc del tema? I que t’agradaria que es queixessin de l’entrenador?, només entrena dues vegades a la setmana? Sempre arriba tard? Tu sempre estás al camp i no has vist un entrenament bó, sempre partidillus, crec que t’equivoques de totes totes, o potser s’equivoca algú altre deixant que parlis com parles de les persones que integren aquest Club.Faltes al respecte a la gent i pensa que tu ets la imatge del teu Club, del teu equip, quan entrenes, quan jugues, la manera de fer a la banqueta, quan et dirigeixes als teus jugadors, al rival, a l’àrbit, tu ets la imatge del FC Palafrugell espero que t’en recordis sempre.

7. Deixar fer la feina als demés, uns coordinen i uns altres entrenen? Practica amb l’exemple sisplau

Els membres de l’infantil B no són només uns jugadors , són amics que amb el temps aniran creixent tant futbolísticament com a persones i suposo que ells tindran una valoració sobre la meva persona, una valoració que hauran aconseguit per ells mateixos.
Per cert els meus coneixements d’entrenador possiblement siguin mínims en comparació a d’altres persones, només he realitzat dos anys de grau superior d’activitats físico-esportives en el qual s’ha inclòs el títol d’entrenador per aquesta categoria.
Aquest any per desgràcia meva he patit dos contratemps, un va ser l’accident de circulació que vaig tenir el qual m’impedia físicament i em va tenir apartat dels entrenaments dues setmanes aproximadament, tot i que he anat als que he pogut amb collarí, i l’altre va ser quan em van detectar pedres al ronyó havent d’ingressar d’urgéncia a l’Hospital de Palamós el mateix divendres. Desde el dimarts i fins el dijous a la nit vaig anar cada dia fins a l’ambulatori amb atacs de pedra però la nit del dijous vaig estar bé i per aquest motiu no es va informar al club, ja que em sentia amb ganes d’anar a entrenar al meu equip. El mateix divendres a l’aixecar-me vaig haver d’ingressar a palamós d’urgència i quan vaig poder vaig donar-li el telèfon al meu germà, el qual va trucar davant meu a l’entrenador de l’infantil “A” per comentar-li el que li havia passat.
Suposo que va ser un error i si hagués sabut tot el que ha comportat això hagués trucat directament al coordinador, però espero que entengueu que no estava en condicions de fer gaires raonaments, estirat al llit, amb víes posades i demés dolors. No tinc perqué donar explicacions dels problemes personals que hagi pogut tenir, però no em fà res informar-vos en aquests moments.Tampoc es fa res dir-vos que part del coordinador i del president no he rebut cap trucada comunican-me el resultats del partits ni tampoc per preguntar-me còm em trobava.
Crec que el més adient hagués estat parlar les coses en persona i solventar tots els problemes amb objectivitat, però enteneu que havia de respondre als comentaris sorgits per part de qui creia ser un company de treball, i del qual no entenc l’objectiu final que busca tot i que el puc suposar.
Espero no haver ofés a ningú amb les meves explicacions i si qualsevol pare/mare, o d’altres persones del Club volen parlar amb mí els agreiria que es posin en contacte amb mí i tractaré de solventar tot el que em plantegin.
Hi ha d’haver comunicació entre pares- mares i entrenadors i entre tots tirar endavant els jugadors ja que al cap i a la fí, tots som el Futbol Club Palafrugell.

Disculpeu,el meu nom és Raúl Garcia Sànchez, entrenador de l’infantil B temporada 2009-2010

Gràcies.

mr enterat
escoleta
escoleta

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Suspens en corporativisme

Missatge por Llumeta Dv Maig 28, 2010 10:54 pm

La roba bruta s'ha de rentar a casa. Està molt malament utilitzar un mitjà públic per criticar a un company. De cara a la galeria i al prestigi del club, aquestes coses no han de sortir a la llum.
El primer responsable de la mala coordinació d'un equip és, tal i com diu la mateixa paraula, el coordinador. L'entrenador és qui ha de saber inculcar valors futbolístics i ètics als seus jugadors. Com a pares d'un jugador de l'Infantil B, no tenim grans queixes de l'entrenador. A l'escola quan un professor es posa malalt és el director qui busca un substitut, no pas el professor que està convalescent. Aquí, i a qualsevol empresa o altre organisme, ha de ser igual. En temes de convocatòries de partits, o canvis en el calendari, en qui recau la responsabilitat és en el coordinador; i si aquest no pot, la responsabilitat final, correspon al president. I si se suspèn un entrenament cal informar d'aquest imprevist a tots els jugadors, per això vàrem deixar els mòbils. Encara que siguin nens, se'ls ha de tenir en consideració.
En Raúl no és la primera temporada que entrena als nens de l'Infantil B; per tant, els pares dels nens de l'Infantil B, ja coneixem la seva bona feina. No necessitem ningú que vingui ara i posi en dubte el seu treball. Els nens estan contents amb ell i de retruc els pares també.
Tot aclarit, doncs, i siguem més professionals.

Llumeta
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por pafevijo Ds Maig 29, 2010 1:22 pm

com que sembla que encara hi ha gent que te coses a dir, es reobre e tema, també he fusionat el tema nou amb el vell perquè només hi haigi un tema i he editat el missatge de mr enterat per citar el missatge de mrA (que quedi com a resposta del missatge de mrA)
pafevijo
pafevijo
Admin
Admin

Nombre de missatges : 167
Fecha de inscripción : 25/02/2010

http://www.fcpalafrugell.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por anonim;) Dl Jun 07, 2010 11:56 pm

jajajajajajajajajajajajaja NO AZE FALTA DECIR NADA MAS!!


que fort que me sebla tot!!! critica a l'entrenador de l'infantil A, en MOHA cuan a sigut l'unic que a dunat la cara per l'entrenador i els jugadors del infantil B cuan el mister a tingut algun problema;).... simplement em fa vergonya escolta tot aixoo.. si us eu ficsat l'infantil b a sigut lunic ekip del club k a tingut problemas akesta temporada XDxD k casualidad... perdon el juvenil algun k otro problema tambien a tenido.... madureu siusplauuu, madureu i ja teniu una edat senyors PARES que sempre sou els mateixus i ja nestem farts els k ens agrada veura els nostres fills disfruta;)

anonim;)
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por pafevijo Dv Set 24, 2010 5:42 pm

tanco, això es de l'any passat i esperem que aquest any no passi cap cosa semblant.
pafevijo
pafevijo
Admin
Admin

Nombre de missatges : 167
Fecha de inscripción : 25/02/2010

http://www.fcpalafrugell.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Infantil B vs Coordinador Empty Re: Infantil B vs Coordinador

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum