F.C Palafrugell
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fotos partit Pals

2 participantes

Ir abajo

Fotos partit Pals Empty Fotos partit Pals

Missatge por gaeroj Dl Oct 04, 2010 5:16 pm

Estic provant de penjar fotos del partit de Pals, però no estic segur d'haver-ho aconseguit Question

Spoiler:


Editat per darrera vegada per pafevijo el Dl Oct 04, 2010 6:20 pm, editat 2 cops en total (Razón : posar imatges)

gaeroj
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 01/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos partit Pals Empty Re: Fotos partit Pals

Missatge por gaeroj Dl Oct 04, 2010 5:18 pm

Ah val... jo em pensava que ja es veien directament però veig que s'han de descarregar per veure-les

gaeroj
Benjamí
Benjamí

Nombre de missatges : 37
Fecha de inscripción : 01/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos partit Pals Empty Re: Fotos partit Pals

Missatge por pafevijo Dl Oct 04, 2010 6:23 pm

t'he posat les imatges perque es vegin, sense haber de descargar.

per veure-les feu click al botó "spoiler".

trec els enllaços de descàrrega que només tenim espai per 20 megas affraid y quant més estalviem millor (si no es pot pujar de cap altre manera com archius word, excel etc... s'ha de fer però per imatges i videos millor estalviar).

Si voleu descarregar les imatges, només he de fer click al botó dret y posar "guardar como".

Per pujar imatges que estiguin a internet feu click al boto "imagen" que hi al panell superior (on esta per linkar a altres llocs, per centrar, etc...) i si les voleu pujar del vostre ordinador les podeu pujar a un servidor extern fent click a alojar imagen (està al costat de "imagen" i buscant la imatge que voleu pujar. Al cap de 15 segons us donarà una direcció web, la copieu i la pujeu com a "imagen" posant aquesta direccio

Moltes gràcies per les imatges

pafevijo
pafevijo
Admin
Admin

Nombre de missatges : 167
Fecha de inscripción : 25/02/2010

http://www.fcpalafrugell.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Fotos partit Pals Empty Re: Fotos partit Pals

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum