Nova web
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova web
El F.C. Palafrugell, disposa des d'avui d'una nova plana web http://futbolclubpalafrugell.wordpress.com la plana vella ha sigut suprimida, i des d'avuí redirecciona cap a la nova, és a dir que si entreu a www.fcpalafrugell.cat automàticament anireu a http://futbolclubpalafrugell.wordpress.com.
Amb la nova web esperem tenir les noticiers més actualitzades, posar imatges i videos dels partits, entrevistes... amb la intenció que millori la web del Palafrugell vaigi millorant, esperem que us agradi la nova web
El fòrum continuarà estant operatiu.
Bon Nadal
Amb la nova web esperem tenir les noticiers més actualitzades, posar imatges i videos dels partits, entrevistes... amb la intenció que millori la web del Palafrugell vaigi millorant, esperem que us agradi la nova web
El fòrum continuarà estant operatiu.
Bon Nadal
Re: Nova web
Molt millor la nova web. Un 10.
No te'n descuidis de tornar-hi a penjar l'himne i si pot ser les dues versions ( la vella i la del centenari ). No tots els clubs tenen un himne tan bo.
Si hi pengeu moltes fotos segur que hi hauran moltes més visites!!
Bones Festes
No te'n descuidis de tornar-hi a penjar l'himne i si pot ser les dues versions ( la vella i la del centenari ). No tots els clubs tenen un himne tan bo.
Si hi pengeu moltes fotos segur que hi hauran moltes més visites!!
Bones Festes
gaeroj- Benjamí
- Nombre de missatges : 37
Re: Nova web
Lo de penjar fotos és una de les raons que ens ha fet canviar.
De l'himne només tinc la versió vella, a verure si aconsegueixo la nova i les penjo.
Com veus aprofito les vacances de Nadal que no tinc colei a més no hi ha partits per fer proves i nous canvis. Espero tenir-la enllestida més o menys en una setmana
De l'himne només tinc la versió vella, a verure si aconsegueixo la nova i les penjo.
Com veus aprofito les vacances de Nadal que no tinc colei a més no hi ha partits per fer proves i nous canvis. Espero tenir-la enllestida més o menys en una setmana
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum